Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Αν θα ζητούσα

Στη νύκτα που βρίσκομαι
στη φυλακή του παραδείσου που ζω
κάποιες στιγμές σκέφτομαι αν θα ζητούσα κάτι

Ο παράδεισός μου με έχει ναρκώσει
απολαύσεις, επιθυμίες, όλα τα έχω
αλλά σκέφτομαι αν θα ζητούσα κάτι

και σε σκέφτομαι επειδή δεν είσαι δίπλα μου
αλλά δεν θα είναι αυτό που επιθυμώ
κάτι άλλο λείπει από τη άδεια ζωή μου

και βλέπω δίπλα μου, έξω από το χρυσό κλουβί
πόση απελπισία Θεέ μου υπάρχει
πόση δυστυχία

Και σκέφτομαι τελικά τη προσευχή μου
για όλους αυτούς που δεν έχουν όνειρα
για εμένα που τα όνειρα έσβησαν

προσεύχομαι σε ένα Θεό αναρχικό
που σεβάστηκε τη ελευθερία μου
που με άφησε να σταματήσω να σκέφτομαι για τους άλλους

Προσεύχομαι να έχω τη θέληση να τολμήσω
το σύστημα με τη φωνή μου να πολεμήσω
γιατί δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο...

1 σχόλιο:

  1. Όλοι στο πίσω μέρος του μυαλού μας έχουμε ένα όνειρο . Μικρό μεγάλο, άχρωμο ή χρωματιστό, δεν έχει σημασια . Όσο υπάρχουν άνθρωποι θα υπάρχουν και όνειρα. Μερικές φορές πρέπει να πιάσουμε πάτο για να βγούμε πάλι απο το βάλτο.
    Εξαιρετικό μπράβοο σου Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή