Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

Ανεξαρτησία

Θέλεις να μπεις μέσα μου, στα όνειρά μου
Θες να γίνω σκια στα βήματά σου, πόθος στα όνειρά σου
Θες να μοιραστώ τη μοναξιά σου
Θες να νιώσω τις στιγμές σου

Θες να πετάξω για εσένα σε εσένα
Θες να βυθιστώ πιο βαθιά στη καρδιά σου
Θες να γίνω δικός σου,
Θες να αφοσιωθώ ψυχή και σώμα

Το ξέρουμε όμως ότι..
θα είναι το τέλος

Θέλω να σταματήσω να σε ονειρεύομαι
Θέλω να είμαι το αγρίμι που προσπαθείς να ημερώσεις
Θέλω να ξαναβρω τα όνειρά μου
Θέλω να βυθιστώ στις αμαρτίες μου χωρίς εσένα

Θέλω να είμαι ελεύθερος να σε επιλέξω
Θέλω ο δρόμος μου να μη είναι μονόδρομος
Θέλω στο μυαλό μου να ακούγεται η μουσική μου
Θέλω στα μάτια μου να βλέπω τη επιθυμία μου

Το ξέρουμε όμως ότι..
θα είναι η αρχή

3 σχόλια:

  1. Ομορφα γραφεις...
    μου αρεσε ιδιαιτερα σε προηγουμενη εγγραφή σου η φραση 'θα ήθελα να πεταξω, να φτασω στα ανάκτορα των Θεων"..


    Καλη σου μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kali i grafi sou alla poli egoistika logia blepo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όταν μιλάμε για τον εαυτό μας εξ ορισμού είμαστε εγωιστές επειδή ο λόγος της γραφής είναι το ΄εγώ'.
    Και ο εγωισμός είναι η πιο ειλικρινή απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή